~~~aWaK~~~


awak...
awak tau tak
sejak hari pertama nmpk awak
saya betul2 tertarik dengan awak


awak...
kalau diikutkan hati saya
saya teringin sangat untuk
selalu keluar makan dengan awak
selalu jalan disisi awak
selalu sms awak
selalu chat dgn awak


tapi awak...
itu kata hati...

awak nak tau kata iman?

iman kata...
semua tu
menghampiri zina
so hukumnya haram
haram tu awak

awak...
awak tau tak
susah sangat bagi saya
untuk terima kata2 iman

saya nak ikut kata hati
taknak ikut kata iman..huhu
sebab saya sayangkan awak
sangat2 sayang
saya tak boleh if
tak tau pape berita dari awak
tak contact awak lebih 2 atau 3 hari
dalam sehari dua tu kita tak berbalas senyuman

tapi awak...
sejak iman bersuara
saya jadi 50/50
tak tau nak ikut mana satu
bila saya nak ikut kata hati
iman bersuara
bila teringatkan kata iman
hati pula berbisik

awak...
hari ni...
saya terbaca satu artikel
dia tulis
kekuatan harus dibina
bukan ditunggu

awak...
saya minta maaf
saya dah tarik kita berdua
ke lembah dosa

awak...
awak tau...
mulanya air mata saya menitis
sebab semua yg selama ni
hati saya inginkan
terpaksa saya tinggalkan

tapi awak...
saya tau yang tindakan saya ni betul
cuma saya perlu kuatkan diri

awak...
sekarang saya dah tak contact awak
tak bermaksud
saya taknak berkawan dengan awk
saya harap awak faham
dan saya harap
awak tak tunggu saya
ingat pesan saya selama ni
jadilah muslimah berbudi ye awak
awakkan dah besar

awak...
jangan ada rasa rindu tau
sebab tu zina hati
saya pun tgh cuba sedaya
untuk tak buat zina hati tu

dan awak...
akhir kata dari saya
semoga Allah ampunkan
dosa-dosa kita dulu...

seandainya telah tertulis
kita berdua akan hidup bersama
suatu hari nanti
tetap akan saya jemput awak
bidadariku...


~~~hasil nukilan hekenawang~~~







4 comments:

Anonymous said...

salam perkenalan...
nukilan ni best sesgt...
saya sendiri alamimnya sekarang so phm r perasan tu...

Anonymous said...

ermmm =)

Anonymous said...

weh,utk sape tu? sejak bile ko ade 'awak' tu? hmmm.....

Anonymous said...

awk mana hi???
jeng3.....hihi