~~EEIII!!!!~~


  • eeiii...nak cakap secara berdepan pn susah, bila cakap face 2 face je sure mata tengok tempat lain, tp muka still mengadap saya!!! orang cakap kalau nk borak kene ade eye contactlaaa!!
  • eeiii...lagi satu nie, saya tgk bila nak bentang learning issue, time pointing ke kertas mahjung tu, sure 3 jari pegang hujung lengan baju, jari telunjuk je yg buat keje point2!!!
    biar je la, bukannye nk terselak sampai ke bahu pn!!!
hehe....
korang fhm?
saya x marah pn sebenarnye kat situ tu....
ehh, fhm x nie ape yg saya cuba sampaikan kat atas tu?
saya bg clue la, "kemanisan,kemurnian,kesucian, tinta yg mencorak Islam"....
hihi...

ok dats all....salam...

~~SaYa KaGuM~~

hihi...mcm pelik plak saya baca tajuk post saya kali nie, tp takpe, pelik2 nie menarik perhatian..haha...
ok...utk kali nie saya nk cite skit2 psl pandangan saya berkenaan dgn tudung, more spesifik, tudung labuh.
kenape tetiba nak cakap psl bnda nie? Yg buat saya tertarik utk ckp psl bnda nie adalah disebabkan oleh apa yg terjadi depan mata saya semalam. Bnda yg buat saya kagum, mcm tajuk tu..hihi




Seperti yg kita semua tahu, tudung, wajib dipakai..so taknak explain panjang2 psl bnda nie sbb saya juz assume semua boleh terima yg bnda nie wajib, saya juz bg sini satu je dalil dari quran, plus satu hadis sahih, utk dalil saya amik dari surah Al-Nur ayat 31 yg bermaksud :

"Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya; dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka...."

Untuk hadis plak, hadis sahih yg diriwayatkan oleh al-Bukhari dan Ibn Jarir daripada Aisyah r.a :

" Allah merahmati wanita-wanita Muhajirin yang pertama, apabila turunnya ayat yang bermaksud "....dan hendaklah mereka menutup belahan leher baju mereka dengan tudung kepala mereka....", serta-merta mereka mengoyakkan apa sahaja kain ( yang ada disekeliling mereka ) lalu bertudung dengannya."

ok...start dari sini adalah pandangan jujur daripada saya dari apa yg saya lihat, dari apa yg saya rasa sebagai seorang adam....yg bg saya apa yg saya nk cakap ni taklah terlalu berat, juz santai2...ok? =)

ermm, pertamanya saya nak jelaskan tentang apa yg saya rasa bilamana saya terlihat kaum hawa yg pakai tudung labuh nie.

Ok, bg sayala, bila nmpk je diorang nie, seriously, rasa sejuk je hati, sedap je mata memandang ( bkn jamu mata! huhu ).
Pastu apa yg saya dapat lihat pada perempuan yg memakai tudung labuh ni ialah diorang terpelihara dari segala aspek. Contohnye...first, akhlak diorang terpelihara, meaning baik, lembut dari segi percakapan (tak bermaksud suara manja eh) then perilaku sehari2 tu nmpk mcm ape eh...ermm...senang kata, mcm perilaku seorang muslimah Islam lah. Second yg saya nmpk, diorang terpelihara dari benda sekeliling, more spesifik kat sini, kawan2 la...takde lelaki yg bukan muhrim yg rapat sgt dengan dia, takde lelaki bkn muhrim yg akan borak2 kosong lama2 dgn dia n etc2..fhm je kan etc2 tu? kalau tak faham,try tengok sendiri....buat research...cuba bezakan...saya boleh jamin, takkan adanye bnda2 yg saya sebut kat atas tu...

Bila difikir2, ada rasa kagum..jelas sgt2 yg cara pemakaian tu membentuk peribadi serta memelihara si pemakai...korang nak tau apa yg buat saya lg kagum? semua tu sebijik ooo mcm dalam surah al-ahzab ayat 59!!

"Hai Nabi, katakanlah kepada isteri-isterimu, anak-anak perempuanmu dan isteri-isteri orang mukmin : "hendaklah mereka mengulurkan jilbabnya keseluruh tubuh mereka." yang demikian itu supaya mereka lebih mudah dikenal,
kerana itu mereka tidak diganggu
..."

Saya sgt2 yakin, pasti ada yg akan cakap " ala, pakai tudung labuh pn,kalau perangai teruk, xde maknanye" atau pn pape je yg seangkatan dgn contoh yg saya bg tadi. Sya akui, bnda ni mmg ada, tp kita jugak harus akui yg tudung ni sememangnya jaga sipemakai, terbukti dalam surah al-ahzab tu, dlm quran lg tu...yg boleh jadi bnda sebaliknye nie bg saya tak lain disebabkan iman diorang, takpun hipokrit.. Sejak dari dulu sampai ke hari ni, tak pernah sekali pn saya nmpk perempuan yg bertudung labuh tp perangai teruk mcm yg orang selalu sebut2 mcm kat atas tu, apa yg saya nmpk adalah bnda2 yg positif, yg baik pada diorang yg pakai tudung labuh nie. Ni ape yg saya nmpk, bkn korang, so jgn komen2 psl ni eh...hehehe

Dan lg satu...

Dari apa yg saya dah cakap dekat atas tu, bukanlah niat saya utk memperkecilkan tudung yg biasa orang pakai tu takpun sape2 yg pakai tudung jenis nie. Saya cuma meluahkan rasa kagum saya pada tudung labuh, and efek dia pada sipemakai. Tudung biasa pn ok, yg penting menutup dada,leher...kan2? tp kan lebih bagus kalau dapat tutup semua terus sampai kebawah (bkn sampai kaki la oi,haha). Yang itu tu lebih terpelihara dari pandangan jahat seorang lelaki ( huhu,aku laki gak,kutuk kaum sendiri la plak ).

oh ye lupe plak nak cite psl yg saya cakap awal2 td, yg psl benda yg berlaku depan mata saya tu...

ringkasnye mcm nie, ada sorg girl (non muslim), dia tanya dalam group tu ada sape je( haha,tetiba je mcm nie,cite hang,sori2) then kwn saya pn cakapla, " dalam group tu ada si ni,ni,ni..."

tetiba yg girl non muslim nie potong, " dlm group tu ada X?? yg baik2 tu kan? rite? " si X nie perempuan tau...saya kenal...actualy ada nada spesifiknye time girl tu potong tu...girl nonmuslim ni duduk sebelah saya (inevitable), time dia cakap tu, saya tengok plus dgn nada dia cakap tu, nmpk seolah2 dia respect dekat si X nie.. saya pn terfikir la, kenape dia act camtu, then saya ingt balik si X nie...dia mmg jenis yg baik,ada ciri2 seorang muslimah la senang cite...and dia pakai tudung labuh...

so, dari situ timbul rasa kagum...seorang yg nonmuslim respect dia dari segi yg camtu...hihi =)
and dari situ gakla timbulnye post nie...

sebelum saya end my writing, saya nk letak beberapa hadis yg dari dulu menarik perhatian saya...kita sama2 amik iktibar n pengajaran ye? =)


Sesungguhnya Rasulullah telah bersabda :

“Pada akhir umatku nanti akan ada wanita-wanita yang berpakaian namun (hakikatnya) telanjang. Di atas kepala mereka seperti pundak unta. Kutuklah mereka karena sebenarnya mereka adalah kaum wanita yang terkutuk.”

(At-Thabrani Al-Mujamusshaghir : 232)

Dari Abu Musa Al-Asyari bahwasannya ia berkata : Rasulullah bersabda :

Siapapun wanita yang memakai wewangian, lalu ia melewati kaum laki-laki agar mereka mendapatkan baunya, maka ia adalah pezina.”

(Al-Hakim II/396 dan disepakati oleh Adz-Dzahabi).





~wassalam~

~~hasil nukilan hekenawang~~









.: DoTa :.


Salam...
ermm,actually takde idea pape sgt utk post kali nie, so saya amik keputusan utk buat post pasal clan saya dalam game Defense Of The Ancient-DOTA. Content of this post adalah seperti berikut:


a) brief explaination bout DOTA
b) my clan

A) brief explaination bout dota

ok...
DOTA ialah game strategi. Dalam game nie akan ada 2 team, sentinal dan scourge. Masing2 ada base masing2...dan di dua2 base ni ada 2 benda penting iaitu "the world tree" kat sentinel, dan " frozen throne" kat scourge...

mana2 team yg dapat pecah masuk base enemy and musnahkan benda penting ni, team tu akan menang. Setiap team akan ada 5 players. Setiap player control satu hero, a character. Dalam dota ada 94 hero untuk dipilih. Semua hero ni dibahagi kepada 3 main group iaitu intelligent, strength and agility. Hero intel bnyk power magic, hero strength lebih pada daya tahan dia utk terima damage,like a tanker, hero agility plak dia laju dlm attack. Kat bwh nie adalah contoh hero intel, then agi, then strength.


Setiap hero nie ada ability diorang masing2, so ikut sipemakaila mcm mana terernye dia control hero tu. Ada orang suka hero nie,ada suka hero tu...hehe

So Dota adalah game yg memerlukan kerjasama dlm team, how each hero tu synchronize with each other. If hero kita kene bunuh, dia akan revive balik dalam masa tertentu depends on level hero tu and item yg ada pada hero tu.


B) My Clan


ok...
Clan saya terdiri daripada 6 orang termasuk saya...meaning kitorang ada satu sub player. Saya boleh kata kitorang punye level main game nie boleh kata sama, termasuk subplayer kitorang. Jgn ingt sub je, dia tak terer..hehe

sini saya tak letak gmbr kitorang, mls..haha...sini saya explain skit2 psl role setiap player dlm clan saya, termasuk saya dan jugak hero2 yg setiap player prefer pakai.


i) Heikal..saya

1. Role : supporter(main), carry, ward buyer

2. Hero : Jakiro, Ezalor, Furion, Nerubian weaver, Nevermore, Luna Moonfang, Troll warlord, Tinker, Lina inverse, Demon witch, Kunkka, Skeleton king, Chen, Enigma


ii) Naqiqo

1. Role : pusher(main), jungler, carry

2. Hero : Broodmother, Knight Davion, Spectre, Queen of Pain, Tiny


iii) Nazierusama

1. Role : Tanker(main), Killer(main), supporter

2. Hero : Treant Protector, Sand King, Lich, Beastmaster, Axe, Omniknight



iv) Lord Adi

1. Role : Supporter(main), Pusher, Tanker

2. Hero : Warlock, Pit Lord, Tide Hunter


v) Afifz

1. Role : Supporter(main), pusher

2. Hero : Krobelus, Rylai, Enigma, Ogre magi, Earthshaker


vi) Hahaha(nickname dia)

1. Role : carry(main), jaga base(main), killer(main jugak)

2. Hero : Darkterror, Lion, Treant protector, Nerubian assassin, Omniknight, Nessaj, Skeleton king, Sven, Tiny, Lina inverse



Basically, atas nie adalah list hero2 yang masing2 expert at, also hero yang selalu kitorang guna dalam mana2 match. Tapi semua hero kitorg boleh main but like I said before, masing2 prefer pakai yg dlm list tu.

Pencapaian plak, setakat nie juz penyertaan je dalam tournament, tak de la sampai tahap menang lg,hehe….

Oh ye, utk rival kitorg yg kot2 la terbaca nie, takyah la nak banned spesifik hero ye, coz bnyk lg choice yg ada...hihi

Rasanya tu je kot utk mengisi kebosanan ini…kuang3….


update :

( 20 Januari 2009 )

Ujung bulan 2 ada tourney, batch yg buat, kitorang masuk..woohooooo!!!!
for da preparation :
  • lineup heroes yg bakal kitorang guna rasanya dah siap for each n every of us siap skali dengan hero backup masing2
  • strategi time main rasanya semua member dah tau kot..kuang3
  • list of hero dat'll be ban nanti dah ada
  • we have prepared 2 set of teams, satu utk serius gaming time tourney tu, satu lg utk suka2, kot2 la nanti tu kitorang tak nampak cahaya kemenangan, so kitorang maybe akan pakai 2nd team..haha...tp i'm sure most of da game nanti kitorang akan pakai first team...
one thing yg saya nak cakap ialah, kitorang menjanjikan lineup hero yg menarik plus maybe style of play yg jugak menarik...bagi saya la..haha

update :
( 22/1/2009 )

Semalam ada friendly match dengan team sukawening, we played 3 games. At that time, kitorang decide nak try masukkkan rylai ( crystal maiden ) n nak tgk mcm mana efek dia pada game kitorang. we only put her in 1 game only, Ali yg pakai dia and it turns out rylai ni sgt2 berguna. ok, here are the update bout the game last nite :

kitorang ada :
  • CgC | s3r@pH
  • CgC | d3c0y
  • CgC | f33d3r
  • CgC | hoho
  • CgC | LordAdi
team sukawening plak saya tak dapat tulis nickname diorang sbb semua 3 game diorang guna nama lain2, so cek x ingt...hihi

first game : actually time ni ingt nak bg team saya pakai axe, but then entah camne saya sendiri terban si axe..adoi...haha

CgC picked : rylai(h0h0), sven(LordAdi), chen(s3r@pH), rikimaru(d3c0y), spectre(f33d3r)
Sukawening picked : knight davion, ezalor, skeleton king, venomancer, anubarak

CgC 1 : 0 Sukawening


Second game : baru dapat amik axe..woohoooo

CgC picked : axe(d3c0y), warlock(LordAdi), pudge(s3r@pH), centaur(h0h0), leshraq(f33d3r)
Sukawening picked : jahrakal, ulfsar warrior, luna moonfang, tiny, witch doctor

CgC 2 : 0 Sukawening


Third game : trying to use kalen dagger on tiny and axe, but their razor dah kuat sgt..hihi

CgC picked : axe(s3r@pH), tiny(h0h0), meepo(f33d3r), naga siren(LordAdi), atropos(d3c0y)
Sukawening picked : razor, traxex, earthshaker, ape lg eh...x ingt

CgC 2 : 1 Sukawening

In the end, everyone heppi, nice game...i guest we learn a lot through dis friendly...eventhough we lost dalam 3rd game tu, saya takde la nk rasa apa eh, rasa x puas hati ke apa ke, sbb kitorang fight, maybe kalah dari segi push, kalau dari segi item, kitorang tak kalah, we have level 3 items meaning barang mahal la...overall, i'm hepi with our performance =)

update:
( 23/4/2009 )

ada 2 update utk kali nie...

first update adalah berkenaan dgn tourney yg kitorang masuk awal bulan 3 ari tu kalau tak silap. Saya tak dapat update onda spot time awal bulan 3 ari tu sbb time tu saya takde laptop..ha, berkenaan dengan tourney nie, lawannye juz daripada batch kitorang sendiri. Ada 3 team..
Ok...first game kitorang,kitorang lawan team "luna maya" aka team umah biru...first game menang dalam 30 minit camtu, then lawan team Abi putra...menang gak, then lwan balik team luna maya, kalah..aha..then lawan abi,menang, then lawan luna balik, kalah lagi, adeh...ehe..
Eventough kalah dgn diorang, saya takdela kecik ati sgt, sbb salah kitorang sendiri...akhirnye title team paling kuat 3rd year dah bg kat orang lain, ehe...tak sedih, sbb its gud utk sumtimes tu jadi underdog...emmm,korang faham2 sendiri la ye...

second update adalah berkenaan dgn friendly match against 2nd year twinning...
actually terus terang la, saudara adi memang dah berape minggu dah tak sentuh dota, ali pn sama kes, saya, naqi dan nazi plak ada la sentuh skit2 cam seminggu 2,3 kali main,tu pn main sorang2 lawan AI, then tetiba diorang nk lawan...saya gelak je bila jumpa or jalan sesama dgn teammate2 saya sbb kitorang mmg tak sentuh lama dota nih...bukan sbb nak tinggalkan, tp bz...adoi...

utk first match, nazi cakap " aku nk amik riki, nk tgk gameplay diorang dulu"...saya pn setuju gak...so kesimpulannye first game tu mmg berterabur la hero..ahaha..biasanye sblm mana2 friendly, kitorang akan siapkan beberapa set of hero utk pakai, kali ni tak, main redah je...

so, here is da summary :
map 6.59c

first game nie adi tanya nak pakai ape nie, saya cakap ape2 je,aha...eksperimen abis...game nie sgt2 lama, amik masa 70 minit lebih...utk first game nie mmg tak expect menang pn sbb nk nilai gameplay lawan dulu...uhu

CgC picked : storm spirit(s3r@pH), visage(f33d3r), morphling(lord adi), lion(hahaha),
riki(d3c0y)

2nd year twin picked : bloodseeker, kunkka, tidehunter, prophet, atropos

CgC 1 : 0 twinning

second game, tetiba team Li Pin datang, bila masa dtg, saya pn tak perasan,aha...diorang ajak lawan...so kitorang pn pakai team eksperimen lagi...aha...kalah dalam 34 minit je...ehe

CgC picked : nortrom(s3r@pH), doom(haha), naga siren(f33d3r), warlock(lord adi), vengeful spirit( d3c0y)
team Li Pin picked : puck, pandaren, sandking, enigma, kunkka

CgC 0 : 1 Team Li Pin

third game lawan twinning balik...time ni ingt nak pakai salah satu team yg lengkap yg ada dalam list kitorang,dah taknak eksperimen2, but then 2 heroes dari team tu dah di banned...tp kitorang tetap gak pakai team tu tp ganti hero lain utk 2 heroes yg dah di banned tu...2 hero yg diganti tu plak saya pick memang khas utk counter knight davion plus counter repel si purist...ehe...kesimpulannye, pantang ada hero yg pakai repel yg dtg kedepan je, sure repel ilang, thanks to adi sbb alert...pastu si knight davion plak, pantang nyawa kurang skit je dari separuh conform mati, thanks to saya..ahaha...emm,fhm2 sendiri la ye hero ape yg saya maksudkan nie utk counter 2 hero enemy tu..ehe..knight davion tu takleh biar, dia fat je, payah la...so saya fikir, senang cite, nyawa separuh je saya nak dia mati trus, takde nyusahkan orang lain dh, so saya pn pick...ehe...fikir sendiri ye

CgC picked : necrolyte(s3r@pH), visage(f33d3r), rylai(haha), pugna(d3c0y), medusa(lord adi)
Twinning picked : Knight davion, purist, mirana, rhasta, lg satu tak ingt

CgC 2 : 0 twinning

in the end, saya hepi...semua hepi! ehe...thanks all...gg =)

update 26/7/2009

ok,arini twinning 2nd year ajak main...kitorang main 2 game...map 6.59d..ok,here's da summary

first game nie kitorang nak main push,kitorang once again introduce hero baru iaitu syllabear,and it turns out dia berguna...taktik mula2,ingt nak dapatkan tower in less than 1 minute, tetapi...adoi..haha...tak cukup sorang plak time nk push awal2 tu...so tak jadi, n things jadi sgt2 teruk awal2 tu...saya tension, haha...tapi tension gelak2 je,bkn tension marah2...awal2 tu bnyk sgt mati...memang miskin abis...so last2 kitorang main taktik gerila..teleport sana,teleport sini..haha...akhirnya dapat la lawan balik dari segi item...in the end kitorang menang, tapi membunuh 30 lebih je,di bunuh 50 lebih..haha..tp tak kisah,masing2 dah expect mati bnyk,so mmg dah bersedia utk terima hakikat kene bunuh bnyk..ehe....time mid game,krobelus diorang nk backdoor tower 2 kitorang kat lane bwh,tp sempat kitorang selamatkan kot...tak ingt...pastu time last2 game plak krobelus datang lagi nk backdoor tower base kitorang kat lane bawah,time tu saya teleport,hehe...trus dia lari...saya plak,mmg tension abis dgn krobelus ni,saya target dia je...game tu saya ada kalen,dagon lvl 5,plus bloodstone cas berape ntah,tak sampai sepuluh pn, so saya jumpa je krobelus tu,bagi dagon trus,blink sebelah dia bagi power first tu,nyawa dia kurang sikit je dari separuh,trus saya bg ulti...hehe...have no mercy!! haha...adeh...mmg tension dua2 game...huhu

CgC picked : necrolyte(s3r@pH), leshraq(f33d3r), rylai(afif), pugna(d3c0y), syllabear(haha)
Twinning picked : krobelus, earthshaker, atropos, rhasta, rikimaru

CgC 1 : 0 twinning

Second game plak, kitorang bawak team yg memang dah well estabalished antara kitorang, bak kata ali, "pair legend" haha, sbb lina pair dgn lion, nie 2 hero yg ada ultimate paling kuat dalam dota, dan lagi satu rhasta n voljin, the master of disabler n meledict yg sure mati,hehe....emmm,mula2 tu game start dgn agak sengal,haha...time sengal2 tu masing2 dah tension,dengan miskinnye,salah tekan buttonla..haha...tp kitorang maintain je...the truth is, dalam 3/4 game kitorang tak dapat lps dari sungai pn....naqi sorang je kot dapat lps,sbb dia carry so kene cari duit...lagi 4 ni sibuk serang lane ni,lane tu, ko pegi lane nie,ko pegi lane tu..haha...time defend tu boleh kata semua fight kitorang menang...diorang try counter dgn BKB, mmg ada efek skit,tp saya tak risau pn,sbb kitorang dapat gak membunuh...emmm, tetiba plak si naqi ni komputer dia hang,trus dia dc...tinggal 4 ekor je! haha...time tu saya dah rasa aura kekalahan mula menampakkan diri,hehe...time tu semua senyap...tiba2,ali jerit takbir!! hahahaha....tetiba semua menjawab serentak plak tu...hahahaha...taktaula orang luar dengar ke tak....hehe...tp lps tu smua semangat,dah jadi bising2 balik...hehe...naqi suruh kitorang control hero dia utk push atas...sampai dia mati,dia mati tak sia2 sbb tower base diorang kat atas pecah...time tu saya tgk kat lane yg kene push tu hero diorang just push balik sikit je sbb nk bagi creep diorang yg push sampai ke base kitorang, saya tgk diorang pegi tgh semua,so time tu saya tanya afif,nk saya teleport atas tak,sbb diorang tgh tak fokus kat atas...afif cakap,teleport..so saya jual phase boot,beli boot of travel,trus teleport ke atas tu, trus saya pecahkan barack atas diorang,yg diorang plak tengah kejar member team saya kat tgh,so agaknya diorang tak perasan kot yg kat atas tu ada hero teleport n pecahkan rax diorang...pastu barula kitorang dominate sikit game,saya dapat kalen,dagon lvl 2,bloodstone plak cas 12,haha...kaya gile...lps tu kitorang dah boleh lps sungai,dah boleh push lps sungai...time kitorang dah pecahkan bawah n atas base diorang, tetiba dragon knight diorang datang sorang2 kat base kitorang,nk backdoor,team kitorang sgt2 menolak backdoor ni,tp time dia datang base kitorang tu,afif ada kat base utk sambut dia,hehe...dia tak sempat pecahkan pape kat base kitorang,saya plak yg anti backdoor ni sanggup teleport ke lane atas sbb nk bunuh dia yg tgh lari dgn nyawa sikit sbb awal2 kene pukul dgn creep n kene dagon afif...hehe....in the end duit saya nearly 10 000...haha...tak pernah kaya camtu...emm,tp seperti biasala,earthshaker diorang dgn kombo blink+ultimate+enchant totem+fissure tu buat ada antara kitorang tension sbb mati....hehe

CgC picked : lina inverse(s3r@pH), naga siren(f33d3r), witch doctor(afif), rhasta(d3c0y),
lion(haha)

Twinning picked : dragon knight, earthshaker, zeus, broodmother, medusa

CgC 2 : 0 twinning

in the end, saya rasa puas ,yg lain2 pn puas kot,especially game 2...tak sangka boleh menang...emmm,nice game for both team =)











...: KURNIAKANLAH :…

BERSEMILAH KELOPAK RINDU

DAN MEKARLAH DILUBUK HATI

KU MEMOHON

RAHMAT DAN KASIH-MU

YA TUHAN

PELIHARA DAKU


KUBISIKKAN KALIMAH SYAHDU

YANG MEMUTIH SELEMBUT SALJU

DAN BERSEMI

RIMBUNAN KASIH

TERPATERI SEBUAH JANJI


KETULUSAN SEJERNIH EMBUN PAGI

SEINDAH MUTIARA KEKASIH

SEMOGA MENGGAPAI KEREDHAAN-MU

MENGECAP HARUMAN FIRDAUSI

( chorus )

DUHAI KEKASIH

TERIMALAH

HAMPARAN RINDU

KEPADAMU

OH KEKASIH

YANG KUDAMBA

OH KASIHMU

BELAIANMU

SEMOGA MEWANGI

SEHARUM KASTURI


DUHAI KASIH

YANG KUINGINKAN

HANYA DIRIMU

BIDADARI SYURGAKU

MENJADI

BIDADARIKU


OH TUHAN

BERKATILAH

PERKENANLAH

DOA HAMBAMU INI

KURNIAKANLAH

~ a song~

~hak cipta terpelihara~hehe

~~insyaAllah hujung bulan 2 saya letak mp3 lagu nie dlm blog nie~~